Veelgestelde vragen: particulieren
Op zoek naar antwoorden op vragen over het aanvragen van offertes of het plaatsen van recensies? Of zoek je liever meteen een loodgieter?
Ik heb een vraag over:
Hoe vraag ik offertes aan?
Via het offerteformulier kan je eenvoudig offertes aanvragen van de specialist die je zoekt. Vul de vragen op het offerteformulier en je contactgegevens in en druk op verzenden. Wij zorgen er voor dat je aanvraag bij de juiste loodgieters terecht komt.
Is het aanvragen van offertes gratis?
Ja! Een offerteaanvraag is helemaal gratis. Het is daarnaast ook vrijblijvend, je zit dus nergens aan vast.
Ben ik verplicht een offerte te accepteren?
Nee, je bent niet verplicht om offertes te accepteren. Je bekijkt het aanbod en maakt dan zelf de keuze of je akkoord gaat met het aanbod. Als je niet akkoord bent, dan wijs je het aanbod af.
Van hoeveel vakmensen krijg ik een offerte?
Je offerteaanvraag wordt naar maximaal vijf bedrijven opgestuurd. Je krijgt dus tot wel vijf offertes, afhankelijk van het aantal specialisten in je regio, toegestuurd.
Ik heb niet genoeg informatie om een formulier in te vullen, is dat een probleem?
Probeer het offerteformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen. Het is niet erg als je niet alles goed kan beantwoorden, maar probeer toch een accurate opdrachtomschrijving te maken. De loodgieters kunnen dan namelijk een passend en concreet aanbod maken.
Hebben jullie landelijke dekking?
Hoewel we samenwerken met veel loodgieters in Vlaanderen kunnen we niet garanderen dat we overal dekking hebben voor alle vakgebieden. Je kan het beste een offerte aanvragen om te kijken of we je kunnen koppelen aan een loodgieter in je eigen regio.
Ben ik ervan verzekerd dat de loodgieter uit mijn regio komt bij een offerteaanvraag?
Wij doen ons best om de offerteaanvraag alleen te sturen naar loodgieters die werkzaam zijn in je omgeving. Als er een loodgieter in je regio beschikbaar is hoef je niet bang te zijn voor hoge voorrijkosten. Daarnaast is het aanvragen van offertes geheel vrijblijvend, je zit nergens aan vast.
Kan ik een offerteaanvraag aanpassen tijdens het proces?
Het is niet mogelijk om de aanvraag aan te passen. Wij doen ons best om de aanvraag binnen een uur te verwerken, er is dus een grote kans dat de aanvraag al is doorgezet. Probeer daarom de aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen. Als er wat veranderd moet worden kan je het altijd nog achteraf bespreken met de specialist.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Je gegevens worden alleen doorgezet naar specialisten die je een aanbod zullen doen. Je gegevens zijn dus veilig.
Hoe plaats ik een recensie?
Bij de pagina van het desbetreffende bedrijf kan je een recensie achterlaten. Geef een titel, je naam, e-mail en een beschrijving van je ervaring. Je geeft het bedrijf ook scores op basis van klantvriendelijkheid, deskundigheid, prijs/kwaliteit verhouding en het nakomen van afspraken. Na het plaatsen krijg je een email met een bevestigingslink.
Ik heb een recensie geplaatst maar wil deze wijzigen/verwijderen. Hoe werkt dat?
Onderaan de website vind je een blauwe balk met een link naar het contactformulier. Als er iets veranderd moet worden aan een recensie kan je contact met ons opnemen, wij zullen de recensie dan verwijderen. Je kan dan zelf een nieuwe recensie plaatsen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kan contact opnemen via het contactformulier. Geef je naam, e-mail adres, telefoonnummer en het bericht dat je wil verzenden op. Je bericht komt dan bij de juiste persoon terecht.
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op via contactformulier en we proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.